Forhandlere af fodboldmål til haven


Jeg vil her kigge på nogen af de steder på nettet, hvor det er muligt at købe fodboldmål til haven. Jeg vil forsøge at stille de forskellige forhandlere op, overfor hinanden, og vurdere hvilken det bedst kan betale sig at handle ved. Jeg vil i hver af disse indlæg, kigge på 2 forskellige forhandlere - og til sidst lave et samlet indlæg, hvor jeg vil lave en konklusion på, hvilket sted jeg synes du skal vælge at købe dit fodboldmål til haven.


Fodboldmål til haven forhandlere


Europlay er den første webshop, jeg har fundet, hvor det er muligt at købe disse populære fodboldmål til haven.
Webshoppen byder på omkring 4 forskellige fodboldmål til haven.
Prisen på det billigste fodboldmål til haven derinde er: 399,-  for ét stk.
Mens prisen på det dyreste derinde, er på 679,- for ét stk.
Hvis du vælger at købe to stk, vil du dog kune spare op til hundrede kroner.

Med i købet derinde hører også en præcisiondug, som man kan bruge hvis man skal lære at sparke præcist.
Leveringen inden på Europlay vare 1-2 dage, så bestiller du i dag, får du enten dit fodboldmål til haven i morgen eller i overmorgen - så det må siges at være temmelig hurtig levering!
Fragten på webshoppen koster 60 kroner, som altså skal ligges oveni prisen.
Ifølge trustpilot er webshoppen pålidelig og alle kunder har fået deres varer til tiden og har modtaget god kundeservice. Scoren på trustpilot er på 9.6, hvor maks er 10.

Legogsport er den anden webshop, jeg har kigget på. Så vidt jeg kan se, har de nøjagtig de samme fodboldmål til haven at vælge mellem, som den forrige forhandler. Prisen derinde er desuden også den samme.
Det vil altså sige, at der er ikke nogen forskel på det du får fra de to webshops, men måske skiller leveringen og fragtprisen sig ud?
Nej det gør den ikke. Der er ligesom på Europlay leveringstid på 1-2 dage og fragten er ligeledes på 60 kroner. Ikke så meget nyt der.
Ifølge truspilot er der ingen problemer med denne webshop. Alle der har handlet herinde er virkelig tilfredse - akkurat som på Europlay. Scoren på trustpilot ligger på 9.3, hvor maks er 10.


Hvorfor skal du vælge den ene forhandler fremfor den anden?


Der er stort set ingen forskelle på de to forhandlere og hvad de tilbyder. Derfor er det helt op til dig selv, hvilken webshop du vil vælge at handle i.
Det eneste sted jeg har kunne se en forskel, er på trustpilot, hvor Europlay har en score på 0,3 bedre en legogsport. Men det skal siges, det er så lille en forskel, at det ikke gør nogen forskel.

Europlay:
Fragt: 60 kr
Levering: 1-2 dage
Udvalg: Omkring 4-6 stk.
Trustpilot score: 9.6

Legogsport
Fragt: 60 kr
Levering: 1-2 dage
Udvalg. Omrking 5-6 stk.
Trustpilot score: 9.3

0 kommentarer:

Post a Comment