Flere forhandlere af fodboldmål til haven


I mit seneste indlæg kiggede jeg på de to forhandlere af fodboldmål til haven Europlay og Legogsport. I dette indlæg, vil jeg kigge på to nye, stille dem op overfor hinanden - og vurdere hvilken webshop, som er bedst at handle i.


Fodboldmål til haven forhandlere


Soccerplay har et udvalg på omkring 5 forskellige fodboldmål til haven. Der er flere fodboldmål derinde at vælge imellem derinde, men jeg har vurderet dem til at, være for store til at kunne bruges i haven.
Det billigste fodboldmål til haven, som kan købes på denne webshop koster 549,- på nuværende tidspunkt, men er sat ned fra 699,-. Så om det er sat ned, når du læser dette indlæg, skal jeg ikke kunne sige.

Det dyreste fodboldmål - som er lille nok til at kunne være i haven, koster 775 kroner derinde. Jeg vil vurdere målet til at være lige på grænsen, da det er temmelig stort - men alligevel ikke alt for stort, til at kunne være i en have.
Der er på nuværende tidspunkt (9. Juni 2011) en del tilbud derinde. Hvis du køber to af det samme mål, fremfor et sparer du nogle hundrede kroner.
Fragten derinde koster 79,- hvis du køber det billigste fodboldmål, fragtprisen er angivet efter hvor meget målet vejer. Så hvis du køber to tunge mål, kommer du til at skulle betale mere i fragtpris. Du har dog mulighed for at spare fragten, hvis du vælger selv at hente målene på deres lærer. Det kan du læse mere om på hjemmesiden.
Leveringen derinde, tager mellem 1-5 arbejdsdage - og der bliver kun leveret til Danmark.
Soccerplays score på Trustpilot ligger på 8.3.

Unisport er den anden forhandler jeg har kigget på. Herinde er der omkring 2 modeller, jeg har vurderet til at være små nok, til at kunne bruges til fodboldmål til haven.
Prisen på det billigste mål herinde er på 549,- kroner,
mens prisen på det dyreste fodboldmål til haven derinde er på 599 kr.

Man sparer ikke penge derinde, ved at købe to mål, fremfor ét, som man har gjort på de andre forhandlere jeg har kigget på.
Fragtprisen derinde er på 45 kroner.
Leveringstiden er på 5-10 dage, så den er rimelig lang.

Hvilken forhandler skal jeg vælge


Jeg vil personligt vælge forhandler soccerplay, da de to forhandlere jeg har kigget på.. Det virker som den forhandler, er mere tilpasset de små målgrupper, som haveejere, der søger fodboldmål til haven, mens Unisport, virker som en forhandler der mere er fokuseret på fodboldklubber som købere.

Soccerplay:
Fragt: Bliver angivet efter vægt. Jo mere varen vejer jo mere koster varen i fragt. Varer ved vægt på 1-5 kg koster 79 kroner.
Levering: 1-5 arbejdsdage
Udvalg: Omkring 5 forskellige modeller
Trustpilot score: 8.3

Unisport
Levering: 5-10 arbejdsdage.
Fragt: 45 kroner
Udvalg: Omkring 2 forskellige modeller.
Trustpilot score: Ukendt.


0 kommentarer:

Post a Comment