Fodboldmål i træ købes her


Jeg har skrevet om en masse webshops, på denne blog, som har solgt fodboldmål til haven. Men fælles for alle de webshop jeg har linket til, er at ingen af dem har solgt fodboldmål til haven i træ.
Jeg vil i dette indlæg, skrive om nogen af de webshop forhandlere derude, som sælger fodboldmål til haven i træ.

Fodboldmål til haven i træ

Jeg har fundet to forhandlere af fodboldmål til haven i træ. Desværre tilbyder begge forhandlere nøjagtig de samme fodboldmål og prisen er der heller ikke meget forskel på.

Jimahegn er den ene webshop. Her er prisen for et fodboldmål af træ 579,-, men det er dog sat ned fra 599 kr. Der er altså tyve kroner at spare.
Oven i prisen skal der dog ligges 179 kroner, som er det webshoppen skal have for fragten.
Jeg kan ikke finde, hvor der står, hvor lang tid webshoppen tager om at levere.

Byg-til-lavpris er den anden webshop. Her er der nøjagtig det samme fodboldmål at vælge mellem, men her koster den 589 kr. altså 10 kroner mere end på den anden webshop.

Denne webshop, har dog ikke så dyr en fragt, da den kun ligger på 75 kr.
Webshoppen leverer også rimeligt hurtigt, da det kun tager 1-3 dage, fra varen er bestilt, til du modtager den.
Disse to forhandlere er de eneste vi har fundet. Kender du til flere, må du meget gerne kontakte os. Hvis du vil læse mere om fodboldmål til haven, vil vi anbefale, at du tager et kig på denne guide blog.

1 kommentarer:

SolidGroup said...

Hej
Jeg sælger fodboldmål i træ!
Super flotte og holdbare og ingen brug af pløkker. Se www.sportsmål.dk vil du se målet i brug søg da på you Tube: Thomas Augustinussen og SolidGoal - et perfekt Match!

Post a Comment