Her skal du købe dit fodboldmål til haven!


Jeg har nu skrevet i alt fire indlæg, om webshops, der sælger fodboldmål til haven. I hvert indlæg, har jeg lavet en lille vurdering af, hvilken webshop, af dem jeg har nævnt i artiklen, som jeg syntes du skulle købe dit fodboldmål til haven i. Nu vil jeg så kigge på alle 8 webshops jeg har nævnt - og lave lidt sammenligninger med hvad de tilbyder.


 Webshop
Udvalg:
 Fragtpris
Leveringstid
Over 75 forskellige modeller
Gratis (ved køb for over 25£)
3-10 dage
4-7 forskellige modeller
Afregnes efter vægt på varen (1-5 kg = 85 kr.)
1-5 dage
5 forskellige modeller
Afregnes efter vægt på varen (1-5 kg = 79 kr.)
1-5 dage
4-6 forskellige modeller
60 kr.
1-2 dage
5-6 forskellige modeller
60 kr.
1-2 dage
2 forskellige modeller
45 kr.
5-10 dage
3 forskellige modeller
Fri
1-4 dage
3 forskellige modeller
100 kr.
2 dage

Ud fra disse tal, kan du måske selv vurdere, hvilken webshop, du foretrækker at handle ved.

1 kommentarer:

Nic said...

Der findes også plastic mål på www.footballeurope.com

Post a Comment