Fodboldmål til haven købes her - lave priser


Jeg vil i dette indlæg, se på 2 af de webshops, hvorpå man kan købe fodboldmål til haven. Jeg vil vurdere, hvilken af de to webshops, jeg vil anbefale du køber fra.

Her købes fodboldmål til haven

Amazon.co.uk er den først webshop, jeg har taget et kig på. For at være ærlig, må jeg sige, jeg virkelig godt kan lide amazon, på trods af det ikke er en dansk webshop.
Som du kan se, ved at følge linket, er udvalget derinde virkelig stort. Der er langt flere fodboldmål til haven, at vælge mellem derinde, end der har været på de andre webshops jeg har linket til, til sammen. Jeg vil gætte på der er omkring 75 forskellige fodboldmål til haven, at vælge mellem, så der burde være et mål, som vil passe i din smag.
Priserne derinde, er også i den lave ende, men den varierer meget. Du kan få fodboldmål, som kun koster 13 £ - og andre der koster helt op til 88 £ på trods af størrelsen er den samme.

Alle priser derinde er angivet i pund, da det er den britiske afdeling af webshoppen jeg har linket til. For at få den danske pris, skal du gange prisen med omkring 8,35.
Du sidder måske og tænker, at det vil være en stor ulempe at handle derinde, fordi det er en britisk webshop, men faktisk ser jeg kun fordele ved at handle derinde, fremfor de andre forhandlere af fodboldmål til haven, jeg har kigget på.

For selvom det er en udenlandsk webshop, skal du ikke betale moms, fordi den ligger indenfor Europas grænser.
Ulempen kan dog være leveringstiden, da varerne tager 3-10 dage for at blive leveret.

Hvis du handler for over 25£ (210 kr) derinde, er fragten gratis. Så hvis du vælger at købe to fodboldmål derinde, vil fragten næsten sikkert være gratis, da du så overskrider de 25 £.

Amazon er en meget brugervenlig webshop, som du helt sikkert kan stole på.

Streetplay har omkring 4-7 forskellige fodboldmål til haven at vælge mellem. Der er en masse andre fodboldmål, man også kan købe derinde, men dem har jeg ikke inkluderet, da det nærmere er store fodboldklubber, som har interesse i dem, da de er temmelig dyre.
Det skal dog bemærkes, at de mål derinde hovedsagligt er beregnet til streetfodbold. De kan dog også bruges som fodboldmål til haven.

Prisen på fodboldmålene derinde er temmelig høj, men der er dog en billig model derinde, som kan fås til 399 kr. lige nu (Den er sat til tilbud, fra 435 kr.)

Prisen på fragten derinde, er vurderet efter hvor meget varen vejer. Varer som vejer mellem 1-5 kg koster  85 kroner. Du kan dog vælge selv at hente varen på deres lager - og på den måde bliver fragten gratis.

Leveringstiden er på 1-5 arbejdsdage.


Hvilken af de to webshops skal jeg vælge?


Hvis jeg stod mellem valget, om jeg skulle købe et fodboldmål til haven, fra amazon eller streetplay, ville jeg vælge amazon. Men som du muligvis også har bemærket i denne artikel, så er jeg meget fascineret af webshoppen amazon. Ikke mindst pga. deres store udvalg, men også deres lave priser.

Amazon
Udvalg: Over 75 forskellige modeller.
Fragt: Gratis ved køb for over 25 £
Leveringstid: 3-10 dage

Streetplay
Udvalg: 4-7 modeller
Fragt: Afregnes efter hvor meget varen vejer. Varer på 1-5 kg koster 85 kr.
Leveringstid: 1-5 dage.

0 kommentarer:

Post a Comment